GRĄŽINIMO SĄLYGOS
Apatinis trikotažas nepatenka tarp prekių, kurias galima grąžinti pardavėjui per 14 kalendorinių dienų. Patariame labai atidžiai pasirinkti dydį ir gerai apžiūrėti nuotraukose pateiktų prekių spalvas bei modelius. Jei dar neesate pirkę šių prekių patartume jums susisiekti su mumis ir mes profesionaliai patarsime ką jums geriausia rinktis bei padėsime pasirinkti dydžius.
1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis LR ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, išskyrus atvejus, kai sutarties negalima atsisakyti pagal LR įstatymus (kai sutartis sudaryta dėl higienos prekių pardavimo; žr. informaciją VšĮ „Vartotojų centras“ tinklalapyje, „Ne maisto prekių grąžinimo ir keitimo ypatumai“ 18 punktą.). Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą.
2. Norėdamas grąžinti prekę(-es) remiantis Taisyklių 1. punktu. Pirkėjas parduotuvėje pirktas prekes gali grąžinti pardavėjui per 14 kalendorinių dienų. Šio termino pirmoji diena yra diena, kai pirkėjas gavo prekę (prekės gavimo laiką patvirtina prekę pristačiusi siuntų gabenimo tarnyba). Keturiolikta šio termino diena yra paskutinė diena, kai pirkėjas turi teisę išsiųsti grąžinamą prekę pardavėjui (prekės išsiuntimo faktą patvirtina pasirinkta siuntų gabenimo tarnyba). Jei grąžinama prekė išsiunčiama pasibaigus šiam nustatytam keturiolikos kalendorinių dienų terminui, laikoma, kad tai yra grąžinimo reikalavimų pažeidimas ir pardavėjas nepriims ir neatsakys už dėl to atsiradusius padarinius. Pirkėjas privalo informuoti pardavėją parduotuvės kontaktuose nurodytomis susisiekimo priemonėmis, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis.
3. Grąžinamų prekių pristatymą pardavėjui organizuoja pirkėjas, pristatydamas prekes pats arba per savo pasirinktą siuntų gabenimo tarnybą. Labai prašome ir patariame prekes grąžinti naudojantis saugių, patikimų ir savo veiklą apsidraudusių siuntų gabenimo tarnybų paslaugomis, kadangi atsakomybės už negautas grąžinamas prekes ar jų sugadinimą transportavimo metu pardavėjas neprisiims.Grąžinama prekė turi būti pristatyta parduotuvėje nurodytu adresu.
4. Grąžinamų prekių pristatymo pardavėjui išlaidas apmoka pirkėjas (išskyrus atvejį, kai grąžinama prekė turi defektų atsiradusių dėl pardavėjo kaltės ir šie defektai tarp pirkėjo ir pardavėjo nebuvo aptarti).
5. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
5.1. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
5.2. Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
5.3. Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
5.4. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;
6. Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.
6.1. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko 5.3. punkte nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
6.2. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekę, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.
6.3. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą.
6.4. Jei prekė neatitiko šių reikalavimų,(5 ir 6 punktai) pardavėjas jos nepriima, paaiškina tokio sprendimo priežastis ir gali išsiųsti šią prekę atgal pirkėjui, bet tik tuo atveju, jei pirkėjas sutinka apmokėti transportavimo išlaidas. Priešingu atveju, pirkėjas pats pasirūpina prekės susigrąžinimu.